تلاش در جهت توسعه اقتصادی و تولید کشور اولویت جهاد تبیین باشد
کد خبر: 4120215
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

تلاش در جهت توسعه اقتصادی و تولید کشور اولویت جهاد تبیین باشد

نماینده مردم کردستان در مجلی خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تلاش در جهت توسعه اقتصادی و تولید کشور باید در زمان صلح و دوستی در اولویت جهاد تبیین باشد، گفت: جهاد تبیین به معنای به کارگرفتن همه اقدامات برای توسعه و آبادانی کشور، حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تهیه سرپناه برای یتیمان است.

فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 17 بهمن‌ماه در همایش فجرآفرینان که با حضور طلاب و روحانیون استان در سالن این مرکز برگزار شد، به ایام مبارک دهه فجر اشاره کرد و گفت: طبق آیات قرآن هر زمان موفقیت و پیروزی رخ داد باید آن ایام را جشن گرفت لذا ایام دهه فجر نیز بسیار مبارک و فرخنده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه جنگ تحمیلی و زندگی شاهنشاهی نبود بلکه به دلیل وحدت، اتحاد، مودت، رحمت و برادری بود در واقع پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه ایمان و اعتقاد به خداوند کریم، استقامت، شجاعت، صبوریت، مشارکت احاد مردم، روحیه شهادت‌طلبی، دشمن‌شناسی و اخلاق مداری به وجود آمد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» به معنای بیان کردن، روشن کردن، شفاف سازی، بازگو کردن سختی‌های انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم‌های دشمن است لذا لازم است این مهم برای نسل جوان بیان و بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش در جهت توسعه اقتصادی و تولید کشور باید در زمان صلح و دوستی در اولویت جهاد تبیین باشد، اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی به کار گرفتن همه اقدامات برای توسعه و آبادانی کشور، استفاده از دانش نخبگان، کارفرمایان، حمایت از هنرمندان، کشاورزان، صنعت گران، کارگران و قشر ضعیف جامعه، تهیه سرپناه برای یتیمان است.

ماموستا رستمی به ایجاد عدالت در همه زمینه اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رئیس جمهور باید در همه زمینه عدالت برقرار شود چرا که این مهم در راستا رفع تبعیض، محافظت در بیت المال، صداقت در کار و امانت در امور بسیار مؤثر است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با چهار رکن مشورت، مساوت، عدالت و توسعه و عمران بنا شده است که در جهان، دین مبارک اسلام نظیر ندارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: دشمنان اسلام برای نابودی انقلاب دست به هر کار می‌زنند لذا دولت با وحدت و برداری میان مردم باید انقلاب را مستحکم‌تر و دشمنان را ناامید کند.

انتهای پیام
captcha