حضور حافظ قرآن ایرانی در سفارت الجزایر
کد خبر: 4120341
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

حضور حافظ قرآن ایرانی در سفارت الجزایر

نماینده کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، امروز هجدهم بهمن‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازد.

حضور نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن الجزایر

به گزارش ایکنا به نقل مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر طی روزهای 17 تا 19 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات به صورت حضور شرکت‌کنندگان در سفارت کشور الجزایر در کشور هر کدام از شرکت‌کنندگان و ارتباط تصویری با برگزارکنندگان برپا می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ابوالفضل اقدسی، از استان گیلان به عنوان نماینده کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشور الجزایر شرکت خواهد کرد.

زمان اجرای نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه و به صورت آنلاین از طریق ویدئوکنفرانس در سفارت کشور الجزایر در ایران خواهد بود.

هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر به صورت غیر حضوری و از سوی وزارت اوقاف و امور دینی این کشور برپا می‌شود.

حضور حافظ قرآن ایرانی در سفارت الجزایر

یادآور می‌شود در دوره گذشته مسابقات بین‌المللی قرآن کشور الجزایر که به صورت غیر حضوری برگزار شد محمد لائینی به عنوان نماینده کشورمان شرکت کرد.

فرایند انتخاب نمایندگان قرآنی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات مختلف بین‌المللی بر اساس شرایط و ضوابط کشور میزبان و همچنین بر اساس رتبه‌هایی که در مسابقات سراسری دریافت کرده‌اند از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha