همایش «زن، هویت، تمدن» برگزار می‌‌شود
کد خبر: 4120368
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
در فرهنگسرای خانواده

همایش «زن، هویت، تمدن» برگزار می‌‌شود

همایش تخصصی یک روزه گفتمان تمدن اسلامی در حوزه زنان با عنوان «زن، هویت، تمدن» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همایش تخصصی یک روزه گفتمان تمدن اسلامی در حوزه زنان با عنوان «زن، هویت، تمدن» پنجشنبه 20 بهمن از ساعت 9 تا 16 با حضور جمعی از فعالان حوزه زن و خانواده در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

در این نشست فاطمه قاسم‌پور، رئیس فراکسیون زنان مجلس؛ زهرا شیخی، رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس؛ الهام اکبری، عضو هیئت‌ علمی دانشگاه تربیت مدرس؛ فرزانه فخریان، زبان‌شناس و رسانه‌گر؛ معصومه سادات طباطبایی، مدرس حوزه و دانشگاه، فاطمه محمدی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه زن و خانواده؛ شیوا مقدم، رئیس فرهنگسرای خانواده؛ زینب دولتی، مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و جمعی از فعالان حوزه زن و خانواده در این نشست حضور دارند.

این برنامه به همت فرهنگسرای خانواده و با مشارکت مجمع بانوان تمدن‌ساز برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان در پنل‌های تخصصی گواهی اهدا حضور اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور عدد 1 را به شماره 2000183730 پیامک کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس گیرند.

مکان برگزاری سالن اجتماعات فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق است.

انتهای پیام
captcha