جهاد تبیین و جوانی جمعیت در اولویت روحانیون قرار گیرد
کد خبر: 4129240
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

جهاد تبیین و جوانی جمعیت در اولویت روحانیون قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه بسترسازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی وظیفه مهم روحانیون است، گفت: در ماه مبارک رمضان جهاد تبیین و موضوع جمعیت در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باید در اولویت روحانیون قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 29 اسفندماه، در همایش طلایه داران تبلیغ، با بیان اینکه عمل به فرامین رهبری در خصوص جهاد تبیین نیاز اصلی امروز کشور و وظیفه و اولویت روحانیون است، گفت: جهاد تبیین با سخنرانی تحقق پیدا نمی کند و نباید فرمان رهبری بر زمین بماند.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب با برگزاری جلسه و همایش محقق نمی شود، افزود: موفقیت زیادی در موضوع جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است، حاصل نشده و باید گام های عملیاتی در خصوص محورهای این جهاد برداشته شود.

حسینی، اظهار کرد: تبیین موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف و بیان دستاوردهای نظام در کنار نشان دادن چهره بدون بزک و روتوش و حقیقی غرب به جامعه ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و به برکت انقلاب اسلامی، در زمان کنونی امنیت در داخل کشور و در مرزهای آبی و هوایی حاکم است.

وی با اشاره به اینکه بسترسازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی وظیفه مهم روحانیون است، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان جهاد تبیین و موضوع جمعیت در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باید در اولویت روحانیون قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha