تعطیلی موزه‌ها و پایگاه‌های جهانی آذربایجان‌شرقی در ۱۳ فروردین
کد خبر: 4130709
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

تعطیلی موزه‌ها و پایگاه‌های جهانی آذربایجان‌شرقی در ۱۳ فروردین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تعطیلی تمامی پایگاه‌های ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

موزه قاجار، تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، احمد حمزه‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، امروز، 11 فروردین ماه، از تعطیلی تمامی پایگاه‌های ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی در روز ۱۳ فروردین خبر داد و اظهار کرد: گردشگران و شهروندان می‌توانند تا ۱۲ فروردین از تمامی اماکن تاریخی و موزه‌های تحت پوشش این اداره کل از ساعت ۹ تا ۲۱ بازدید کنند.

وی ادامه داد: بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ فراهم و در روز ۱۳ فروردین تمامی پایگاه‌های ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش میراث‌فرهنگی به دستور قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی کشور تعطیل خواهند بود.

حمزه‌زاده گفت: طی ایام نوروز امسال با استقبال بینظیر گردشگران نوروزی و شهروندان از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مواجه بودیم که پایگاه جهانی کلیسای سنت استپانوس، موزه‌های آذربایجان و قاجار در صدر اماکن پربازدید استان قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha