فتح خرمشهر فرهنگ مقاومت را به دنیا صادر کرد
کد خبر: 4143515
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

فتح خرمشهر فرهنگ مقاومت را به دنیا صادر کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، با بیان اینکه فتح خرمشهر فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد، گفت: تصرف خرمشهر سبب امیدواری دشمن شده بود اما فتح خرمشهر، شکست قطعی آنان را رقم زد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، چهارم خردادماه، در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و سالگرد شهادت سردار صیاد خدایی در مسجد جامع شهرستان میانه، با بیان اینکه فتح خرمشهر فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد، گفت: تصرف خرمشهر سبب امیدواری دشمن شده بود اما فتح خرمشهر، شکست قطعی آنان را رقم زد.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب، ترورها، توطئه‌ها و تحمیل جنگ ۸ ساله برای ساقط کردن انقلاب نوپا مقاومت و اتحاد را رمز پیروزی در مقابل دشمنان انقلاب و نظام عنوان کرد.

آل‌هاشم براندازی انقلاب، تجزیه کشور و سلطه بر نفت منطقه را هدف اصلی دشمن از راه‌اندازی جنگ تحمیلی عنوان و تصریح کرد: هدایت‌های پیامبر گونه امام راحل، وحدت نیروهای نظامی، همراهی نیروهای مردمی و از همه مهمتر، عنایت خداوند متعال موجب پیروزی ما در جنگ شد.

امام جمعه تبریز، بر لزوم اتحاد همه مردم و مسئولان در برابر دشمن تأکید کرد و گفت: اختلاف سلیقه، امری طبیعی است اما نباید به بیرون از خانه رخنه کند چرا که تفرقه سدی عظیم در برابر دستیابی به اهداف است.

وی با اشاره به رواج بی‌حجابی در جامعه، کشف حجاب برخی بانوان را امری غیرعادی و برنامه‌ریزی شده از سوی اسرائیل دانست و افزود: علاوه بر این، رژیم اسرائیل می‌خواهد با ایجاد تفرقه بین مردم ایران و مردم متدین جمهوری آذربایجان، به اهداف خود در منطقه دست یابد اما قطعا این توطئه، نابود شدنی است. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امثال شهید خدایی و شهدای هسته‌ای کشور به جرم خدمت به مردم و انقلاب اسلامی توسط موساد، ترور شده‌اند اما باکی نیست که عمر رژیم منحوس صهیونیسم رو به زوال بوده و به زودی با نابودی اسرائیل، مسلمانان پیروز نهایی خواهند بود.

انتهای پیام
captcha