تحریم بسیج دانشجویی، لکه ننگ دیگری بر اتاق فکر غرب افزود
کد خبر: 4143772
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
رئیس دانشگاه صنعتی سهند تبریز:

تحریم بسیج دانشجویی، لکه ننگ دیگری بر اتاق فکر غرب افزود

اسماعیل فاتحی‌فر گفت: اقدام خصمانه و نابخردانه تحریم بسیج دانشجویی از طرف اتحادیه اروپا لکه ننگ دیگری بر اتاق فکر غرب در راه مقابله با آمال و اهداف انسان دوستانه و صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران افزود.

اسماعیل فاتحی فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، اسماعیل فاتحی‌فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهند در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

بسیج، مدرسه عشق و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.(امام خمینی (ره))

اقدام خصمانه و نابخردانه تحریم بسیج دانشجویی از طرف اتحادیه اروپا لکه ننگ دیگری بر اتاق فکر غرب در راه مقابله با آمال و اهداف انسان دوستانه و صلح‌ آمیز جمهوری اسلامی ایران افزود. علت حقیقی تحریم بسیج دانشجویی توسط دشمنان تاریخی مردم ایران، خشم و کینه ناشی از خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام اسلامی و محرومان بوده که جای بسی خوشحالی است.

دنیا شاهد است که بسیج، مردمی‌ترین، پاک‌ترین و مؤثرترین ارگانی است که در تمام عرصه‌های خدمت و توسعه، در خدمت و کنار مردم بوده است. غیرت و رشادت جوانان بی‌ادعای ایران اسلامی، خشم و هیاهوی مستکبران و ایادی بی‌خاصیت آنها را همواره بر انگیخته است که نشان از دون مایگی، بدخواهی، عناد و غرایض سیاسی شیطان صفتان است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده معزز دانشگاه صنعتی سهند تبریز ضمن محکومیت اقدام مضحک و مغرضانه‌ اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی، اعلام می‌دارم این اقدامات کور، ذره‌ای در استمرار طی طریق پرفروغی که توسط امام راحل عظیم الشان و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب برای این نسل عزیز از شجره طیبه ترسیم شده است خللی وارد نخواهد کرد و ملت عزیز ایران اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری و حمایت قاطع از این نسل جوان و فرزندان خدوم و جهادی خود، اقتدار ملی، تعالی و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز اسلامی را با قدرت و قوتی مضاعف ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha