برنامه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی اعلام شد
کد خبر: 4145050
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

برنامه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی اعلام شد

استاندار آذربایجان‌شرقی، ضمن تشریح برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: این سفر در روزهای آینده به استان انجام می‌شود.

سفر استانی رئیس جمهور، آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 10 خردادماه در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: این سفر در روزهای آینده به استان انجام می‌شود.

وی افزود: این سفر نشان‌دهنده اهمیت استان آذربایجان‌شرقی و مردم این خطه برای رئیس‌جمهور و دولت است و رئیس‌جمهور در این سفر، با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می‌کند و نشستی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خواهد داشت. همچنین در کنار این برنامه‌ها، رئیس‌جمهور دیدار و نشستی نیز با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی، بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: بخشی از این مصوبات و طرح‌هایی که به اتمام رسیده و جزو پروژه‌های مهم هستند از سوی رئیس‌جمهور و وزرا در تبریز و سیار شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: همچنین طرح‌ها و منابعی که برای آنها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس‌جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه‌ای با بخش خصوصی انجام خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

انتهای پیام
captcha