انتخاب ۳۸ مقاله از آذربایجان‌شرقی در همایش استانی «حکمرانی متعالی»
کد خبر: 4145225
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی خبر داد:

انتخاب ۳۸ مقاله از آذربایجان‌شرقی در همایش استانی «حکمرانی متعالی»

میکائل جمالپور، با اشاره به ارسال تعداد ۱۳۸ مقاله به دبیرخانه همایش استانی حکمرانی متعالی گفت: تعداد ۳۸ مقاله از سوی داوران پذیرش شده و حتی بخشی از آن‌ها در کتاب مجموعه مقالات همایش به جاپ رسیده است.

میکائل جمالپور، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، میکائیل جمالپور، رئیس دانشگاه پیام نور استان، امروز، ۱۱ خردادماه در همایش استانی «چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی حکمرانی متعالی»، با اشاره به ارسال تعداد ۱۳۸ مقاله به دبیرخانه همایش استانی حکمرانی متعالی گفت: تعداد ۳۸ مقاله از سوی داوران پذیرش شده و حتی بخشی از آن‌ها در کتاب مجموعه مقالات همایش به جاپ رسیده است.

وی اظهار کرد: تعداد ۹ پیش نشست در قالب این همایش در استان برگزار شده که هر یک قابلیت یک همایش را دارند.

جمالپور، افزود: حکمرانی متعالی، عنوان تازه‌ای در فضای فکری، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی کشور است که شدیداً نیازمند گفتمان سازی و فرهنگسازی بود، بنابراین طی چندماه گذشته با کمک روسای دانشگاه‌ها و نهادهای استانی، حرکت علمی گسترده را در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی کردیم و تعداد ۵۰۰ نفر در این موضوع درگیر شدند. 

وی ادامه داد: حکمرانی متعالی مربوط به فرهنگ و باورهای خود ما و نه باورهای غربی بوده و استان ما طی چند ماه گذشته در گفتمان سازی و تولید موضوعات مربوط به حکمرانی متعالی گام‌های خوبی برداشته است.

جمالپور گفت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال این است که حکمرانی را از پایین به بالا یعنی مصداق عینی جمهوریت و مردم سالاری عملیاتی کند و در این راستا استان آذربایجان‌شرقی با مشارکت بالا در همایش حکمرانی نشان داده که از لحاظ نیروهای مدیریتی و علمی در نهادهای مختلف ظرفیت بالایی را دارد.  

دبیر علمی همایش استانی حکمرانی متعالی، تاکید کرد: مدرسه حکمرانی شهید بهشتی تنها یک شعبه در کشور دارد و اگر مصلحت باشد، آمادگی داریم تا شعبه دوم آن در این استان و در دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شود و امیدواریم بتوانیم در راستای رفع دغدغه تربیت نیروی مدیریتی تراز اول انقلاب موفق شویم.

انتهای پیام
captcha