انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم انقلابی و نعمت ولایت زنده است
کد خبر: 4146424
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم انقلابی و نعمت ولایت زنده است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادگار حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته همواره تلاش کرده‌اند انقلاب اسلامی را با فتنه‌ جنگ، ترور، توطئه‌های فرهنگی و اغتشاش ساقط کنند، اما این انقلاب به پشتوانه مردم انقلابی و نعمت ولایت زنده است.

حجت الاسلام ال هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، 17 خردادماه، در همایش انتخاب تاریخی در آذرشهر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادگار حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته همواره تلاش کرده‌اند انقلاب اسلامی را با فتنه‌ جنگ، ترور، توطئه‌های فرهنگی و اغتشاش ساقط کنند، اما این انقلاب به پشتوانه مردم انقلابی و نعمت ولایت زنده است و هیچ وقت اجازه تعبیر خواب شوم معاندان و دشمنان را نخواهیم داد.

وی بر ضرورت تبیین صحیح و شایسته ابعاد شخصیتی و مدیریتی رهبر معظم انقلاب توسط نخبگان و پژوهشگران افزود: ابعاد شخصیتی، سیره و سلوک، راهبرد‌ها، کارنامه مدیریتی و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب باید مورد پژوهش و تحقیق گسترده قرارگیرد.

آل‌هاشم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در طول فعالیت‌های سیاسی و انقلابی خود و در مسئولیت‌های مختلف کارنامه بسیار درخشان و افتخار آمیزی دارند..

امام جمعه تبریز آینده‌نگری و مدیریت راهبردی در عرصه‌های دفاعی، سیاسی و امنیتی را شاخص‌های توانمندی آیت‌الله خامنه‌ای ذکر کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و مدیریت راهبردی نقش کلیدی در مهار بحران‌ها بازدارندگی دشمنان، تامین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی دارند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به جزیره ثبات امنیت در جهان تبدیل شده است گفت: با توجه به ناامنی‌های گسترده در خاورمیانه، ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه و مدیریت راهبردی  رهبر معظم انقلاب، جانفشانی نیرو‌های مسلح و پشتوانه مردم هوشیار، هم اکنون از امنیت پایدار در جهان برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، یادآوری کرد: مدیریت جهادی، کاهش تهدیدات، حفظ استقلال و توسعه قلمرو حیاتی و دفاعی کشور، فراتر از مرز‌های جغرافیایی، از مؤلفه‌ها و شاخص‌های تأثیرگذار در مدیریت توانمند و کارآمدی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی مقام معظم رهبری را مصلح و منادی بزرگ وحدت در میان مسلمانان ذکر کرد و گفت: وحدت جهان اسلام و ترویج دین مبین اسلام و پرهیز از اختلاف مدیون رهبری حکیمانه ایشان است.

انتهای پیام
captcha