تلاش دولت امیدآفرینی در جامعه است
کد خبر: 4146469
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
وزیر ورزش و جوانان:

تلاش دولت امیدآفرینی در جامعه است

حمید سجادی، گفت: مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، عدالت و برابری رویکرد دولت سیزدهم بوده و بر این اساس دولت تلاش می‌کند تا با مهار تورم، رفاه و آسایش عمومی را بالا برده و در جامعه امیدآفرینی کند.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، امروز 18 خردادماه، در سفر به شهرستان هریس در  جمع مسئولان و نخبگان فرهنگی و اقتصادی این شهرستان، اظهار کرد: گفت: مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، عدالت و برابری رویکرد دولت سیزدهم بوده و بر این اساس دولت تلاش می‌کند تا با مهار تورم، رفاه و آسایش عمومی را بالا برده و در جامعه امیدآفرینی کند. 

وی در مورد فعالیت‌های وزارتخانه در حوزه جوانان خاطر نشان کرد: گزارش‌هایی در خصوص برنامه‌های مربوط به جوانان آماده شده و به زودی به آگاهی عموم خواهد رسید.

سجادی، گفت: در ابتدای کار وزارتخانه سه هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد داشتیم، در حال حاضر و در کمترین زمان ممکن این تعداد به پنج هزار سمن افزایش پیدا کرده است.

وزیر ورزش و جوانان، افزود: آذربایجان شرقی ۶ سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می‌آورد و در کل ۳۰۰ سمن در این استان فعالیت می‌کنند.

وی در مورد عملکرد دولت در حوزه اشتغال اظهار کرد: احیای برخی از ورزش‌ها می‌تواند اشتغال آفرین باشد که رئیس جمهور بر آن تاکید دارند و هر استاندار نیز وظیفه دارد به موضوع اشتغال اهمیت دهد.

وی همچنین از مهارت آموزی ۱۲۰ هزار سرباز وظیفه خبرداد و گفت: این تعداد در یک سال گذشته به ۲۰۰ هزار نفر رسید.

انتهای پیام
captcha