زنده‌نامان تبریز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4149971
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

زنده‌نامان تبریز تجلیل می‌شوند

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، از برگزاری سومین همایش زنده‌نامان تبریز خبر داد و گفت: آسمان درخشان شهر تبریز، ستاره‌های بی‌شماری را تقدیم این مرز و بوم نموده و در سومین همایش زنده‌نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از ۲۲ نفر از برترین چهره‌ها در زمینه‌های گوناگون خواهیم بود.

امیرنصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، امروز، سوم تیرماه، از برگزاری سومین همایش زنده‌نامان تبریز خبر داد و گفت: آسمان درخشان شهر تبریز، ستاره‌های بی‌شماری را تقدیم این مرز و بوم نموده و در سومین همایش زنده‌نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از ۲۲ نفر از برترین چهره‌ها در زمینه‌های گوناگون خواهیم بود.

وی افزود: روند انتخاب و بررسی سوابق چهره‌های زنده نام طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته با شتابی بیشتر به انجام رسید و امید است که با برگزاری و معرفی شایسته ایشان، شاهد افزایش آشنایی جامعه با این چهره‌های برجسته و پرتلاش باشیم.

نصیربیگی، ادامه داد: در این دوره قرار است از ۲۲ تن از زنده‌نامان تبریز تجلیل شود و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این برنامه روز بیست‌ویکم تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با بیان اینکه برگزاری این رویداد به عنوان یکی از وظایف مدیریت شهری، در ادای دین به چهره‌های برجسته و نام‌آور تبریز است، افزود: افراد تعیین شده در حوزه‌های متنوع انتخاب شده‌اند تا چهره‌ای کامل از تلاشگران افتخارآفرین شهر در حوزه های مختلف ارائه شود.

انتهای پیام
captcha