ارسال ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران
کد خبر: 4168442
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

ارسال ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از ارسال ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد و گفت: شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از ۲۷ تا سی‌ام شهریورماه جاری در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

سیدمحمدحسین بلغی، مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز، 21 شهریورماه، از ارسال 255 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد و گفت: شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از 27 تا سی‌ام شهریورماه جاری در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش رقابتی شامل اجرای صحنه‌ای و اجرای خیابانی و بخش غیر رقابتی شامل اجرای بومی، آئینی و سنتی برگزار می‌شود که پس از انتشار فراخوان 255 اثر در موضوعاتی شامل تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، دفاع،‌ مقاومت و ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، مهار تورم رشد تولید، ‌احیا و بهسازی محیط زیست، دوستی با طبیعت و اطلس زیست بوم کشور، توسعه تئاتر کوتاه و ابتکارات خلاقانه تئاتری و آسیب‌های اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بلاغی با بیان اینکه آثار یاد شده از 28 استان و 58 شهرستان از سراسر کشور ارسال شده است، افزود: در  بخش صحنه‌ای ۱۳۰ اثر، در  بخش خیابانی  ۱۰۳ اثر و در بخش آئینی سنتی ۲۳ اثر  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: آثاری که با رویکردی خلاقانه و نگاه نو بر پایه موضوعات اشاره شده باشند در اولویت انتخاب خواهند بود.

انتهای پیام
captcha