طوفان الاقصی حاصل سال‌ها مقاومت مردم مظلوم فلسطین است
کد خبر: 4173854
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

طوفان الاقصی حاصل سال‌ها مقاومت مردم مظلوم فلسطین است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی یادآور شد: این پیروزی بزرگ حاصل سال‌ها مقاومت مردم مظلوم فلسطین است و کودکان و جوانانی که با سنگ در مقابل تانک‌های دشمن می‌ایستاندند، اکنون با رشد در بستر جبهه‌ مقاومت، به پهباد و موشک دست پیدا کرده‌اند.

حجت الاسلام انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمد انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، امروز، 16 مهرماه، در تجمع دانشگاهیان دانشگاه تبریز به‌مناسبت عملیات طوفان الاقصی ضمن گرامیداشت این عملیات مقتدرانه‌ رزمندگان فلسطینی، اظهار کرد: ما معمولاً در محکومیت کشتار بی‌رحمانه‌ مردم مظلوم فلسطین تجمع می‌کردیم؛ اما امروز برای ابراز خوشحالی و اعلام همبستگی و حمایت خود از حرکت بی‌نظیر حماس و جبهه‌ مقاومت در این تجمع شرکت کرده‌ایم که توانستند هیمنه‌ اسرائیل غاصب را بشکنند و نشان دهند که ما هر روز در حال حرکت به سمت آزادی فلسطین حرکت هستیم.

وی ادامه داد: ما این حرکت بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و تمامی آزادی‌خواهان جهان اسلام و بالاخص مردم مظلوم فلسطین که سال‌ها زیر ظلم و ستم رژیم غاصب قرار داشتند تبریک می‌گوییم که امروز توانستند به مقاومتی دست پیدا کنند که دشمن را خوار کرده و به سمت اضمحلال پیش ببرد.

انوری، با اشاره به آیه‌ 18 سوره‌ی انبیاء «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَكُمُ الْوَيْلُ مِمَّا تَصِفُونَ»، خاطرنشان کرد: این آیه وعده‌ الهی است و امروز دقیقاً کلمه به کلمه‌ این آیه در حال تحقق یافتن است. رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات اخیر خودشان فرمودند که براساس وعده‌های الهی و ایمان قلبی ما، رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: این پیروزی بزرگ حاصل سال‌ها مقاومت مردم مظلوم فلسطین است و کودکان و جوانانی که با سنگ در مقابل تانک‌های دشمن می‌ایستاندند، اکنون با رشد در بستر جبهه‌ مقاومت، به پهباد و موشک دست پیدا کرده‌اند و گنبد آهنینی را که رسانه‌های اسرائیلی از آن برای ترساندن همه‌ مردم دنیا استفاده می‌کردند، از بین برده و این هیمنه‌ پوشالی از هم پاشید.

وی تاکید کرد: این پیروزی نتیجه‌ مقاومت مردم مظلوم فلسطین است و امیدواریم جبهه‌ مقاومت اسلامی گام‌های نهایی خود را برای آزادی کامل قدس شریف بردارد. 

انوری، در خاتمه خطاب به برخی از دولت‌های عربی نیز گفت: ما به آن دسته از دولت‌های عربی که قصد عادی سازی رابطه‌ خود با رژیم غاصب صهیونیستی را دارند، هشدار می‌دهیم که چیزی از این رابطه عایدشان نخواهد شد و بهتر است هشدار رهبر معظم انقلاب را یادآوری کنیم که این دولت‌ها در این خصوص سرمایه‌گذاری نکنند چراکه از پیش باخته خواهند بود.

انتهای پیام
captcha