زوال رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است
کد خبر: 4176641
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
امام جمعه موقت تبریز:

زوال رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل‌هیدجی گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی است، چراکه نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال، نصرت و پیروزی مظلومان حتمی است.

حجت الاسلام هیدجی، امام جمعه موقت تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل‌هیدجی، امام جمعه موقت تبریز، امروز، 28 مهرماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و امید پیروزی و آزادی آن‌ها را داریم چراکه این وعده پیروزی را خداوند داده است و قطعاً محقق خواهد شد. 

وی بیان کرد: ای کسانی که می‌خواهید بحران‌های فعلی جهان را ریشه‌یابی کنید به قرآن سر بزنید و ببینید که چطور این قوم مورد نفرین خداوند قرار گرفته است. 

فاضلی هیدجی با بیان اینکه خداوند در آیه ۶۳ سوره یونس «الَّذِينَ آمَنُوا وَكَانُوا يَتَّقُونَ»  فرموده است اولیای الهی که اندوه را تا ابد برای آن‌ها برطرف کردند جزو کسانی بودند که همیشه خویشتن‌دار و باتقوا بودند، گفت: از خداوند می‌خواهیم تا ما را به این مقام از تقوا برسانند. 

خطیب جمعه تبریز با اشاره بر اینکه چند آیه می‌خواهم بگویم که مخاطبش سازمان حقوق بشر و هر آن کسی که ادعای وجدان بیدار داشتن دارد است، بیان کرد: در قرآن کریم قوم یهود، قومی نامیده شده‌ که از فلاکت فرعونی نجات داده شدند و پیامبران بزرگ از آن‌ها مبعوث کرده و نعمت و ثروت در اختیار آن‌ها قرار داده است. از طرف دیگر بیشترین غضب و خشم الهی نیز به همین قوم است به‌طوری که در چندین آیه خداوند این قوم را نفرین کرده است. 

فاضلی هیدجی اظهار کرد: حال این برگزیدگی و آن خشم جای تحلیل است و راز دوگانگی آن این است که خداوند وقتی آن‌ها را برگزیده کرد به آن‌ها امکانات و حکومت داد ولی هر نعمتی مسئولیت در بردارد، اما وقتی روی زمین فساد کردند دچار خشم الهی و غضب الهی شدند. 

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: خداوند از قوم یهود اصلاح در زمین خواست ولی چون فساد به بار آوردند دچار نفرین پروردگار شدند. 

وی با بیان اینکه چند مشکل گریبان‌گیر قوم یهود است، ادامه داد: نژادپرستی و خودبرتربینی؛ هر جا با بحران جهانی روبرو هستیم نژادپرستی در آن نهفته است، لجاجت، حرص و طمع و خشونت از این مشکلات است که در جمعی از آن‌ها دیده می‌شود. 

امام جمعه موقت تبریز گفت: بی‌عفتی، عادی کردن دروغ، نسل‌کشی جزو کار‌های رژیم صهیونیستی است که به راحتی می‌توانند دروغ بگویند و آن دروغ‌هایشان را در کل دنیا گسترش دهند. 

فاضل‌هیدجی اظهار کرد: اتفاقاتی که در این روز‌ها در غزه رخ می‌دهد نشان‌دهنده افول سلطه‌گران است که با بیداری امت‌های اسلامی شاهد آن خواهیم بود زیرا اسلام مسیر خود را خواهد رفت.

خطیب جمعه تبریز گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

انتهای پیام
captcha