انتخابات سالم در بستر مردم‌سالاری دینی برگزار شود
کد خبر: 4192714
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

انتخابات سالم در بستر مردم‌سالاری دینی برگزار شود

تراب محمدی با بیان اینکه انتخابات اسفندماه امسال را در بستر مردم‌سالاری دینی در نهایت سلامت برگزار می‌کنیم، گفت: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، خواب آشفته معاندین برای کاهش مشارکت و توطئه‌های آنها تعبیر نخواهد شد.

تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 17 دی‌ماه، در جلسه ستاد انتخابات استان، با بیان اینکه انتخابات اسفندماه امسال را در بستر مردم‌سالاری دینی در نهایت سلامت برگزار می‌کنیم، گفت: با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، خواب آشفته معاندین برای کاهش مشارکت و توطئه‌های رنگارنگ‌شان تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت و امنیت انتخابات برای ما اولویت دارد، اضافه کرد: در همین راستا بارها تأکید کرده‌ایم که هیچ یک از دست‌اندرکاران انتخابات، حق ندارند له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی موضع‌گیری کنند.

محمدی ادامه داد: باید با هم‌افزایی و کمک همه جانبه هیئت‌های اجرایی و نظارت، انتخاباتی پرشور و باصلابت برگزار کنیم که برگ زرینی بر صفحات کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی بیفزاید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای تبیین جرایم انتخاباتی کوشید، گفت: مردم بدانند که مشارکت بیشتر در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، عامل تولید قدرت و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام
captcha