استقرار بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رأی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4202640
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

استقرار بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رأی در آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تعداد ۵۰ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در استان وجود دارد، گفت: تعداد سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رأی که یک شعبه ویژه شهروندان ارامنه است، در سطح استان فعال خواهد بود.

تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی

تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه تعداد ۵۰ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در استان وجود دارد، اظهار کرد: تعداد سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رأی که یک شعبه مخصوص ارامنه است، در سطح استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو به‌صورت مستقیم در انتخابات حضور دارند که شامل اعضای ستاد انتخابات استان، اعضای شعب رأی‌گیری، هیئت اجرایی و بازرسان است، اضافه کرد: از مجموع ۵۱۲ نامزد مجلس شورای اسلامی، ۴۴ نامزد بانو برای مجلس شورای اسلامی در استان در معرض رأی‌گیری مردم قرار می‌گیرند که ۲۴ نفر آنها در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند.

محمدی اعلام کرد: تعداد ۴۴ نفر برای هر کرسی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو و ۲۷ نفر نیز برای هر کرسی در استان آذربایجان‌شرقی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه امسال تعرفه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ادغام شده است، اظهار کرد: مردم باید آرای مربوط به هر ۲ انتخابات را در یک شعبه اخذ کنند و امکان اخذ رأی مجلس شورای اسلامی در یک شعبه و رأی مجلس خبرگان در شعبه دیگر وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha