بیش از 65 هزار البرزی در طرح «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
کد خبر: 4210126
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

بیش از 65 هزار البرزی در طرح «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از مشارکت بیش از 65 هزار نفر از مردم این استان در طرح قرآنی زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» خبر داد.

قرآن کریم

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه طرح قرآنی مستورا «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه رمضان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار شد، گفت: این طرح با بیان فراز‌های سی‌گانه و طرح مسابقه با مشارکت مردم اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح روزانه تلاوت و تفسیر یک آیه از قرآن کریم طی ماه رمضان انجام شد، افزود: بیش از 65 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان در طول ماه مبارک رمضان در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه برای اجرای این طرح تمام دستگاه‌های ذیربط از جمله آموزش و پرورش و سپاه البرز همکاری داشتند، گفت: همچنین تمام مؤسسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی، جلسات خانگی قرآن، مساجد و... مشارکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه این طرح در تمام شهرستان‌های استان مورد استقبال قرار گرفت، بیان کرد: امام جمعه کرج به‌طور ویژه پیگیر اجرای این طرح بودند و در تمام جلسات قرآنی بر اجرای این طرح به بهترین شکل ممکن تأکید داشتند.

 ملازاده در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح تنها به ماه مبارک رمضان خلاصه نمی‌شود و ادامه‌دار خواهد بود، افزود: دغدغه اصلی این طرح آن است که قریب به ۱۵۰ تا ۲۰۰ آیه قرآن کریم بتواند به نیازهای جدی امروز جامعه پاسخ دهد؛ حال این نیاز می‌تواند در بعد زندگی فردی، اجتماعی، سبک زندگی و ریشه‌های فکری باشد.

انتهای پیام
captcha