اعزام بیش از 9 هزار زائر از خراسان رضوی به حج تمتع
کد خبر: 4211681
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳

اعزام بیش از 9 هزار زائر از خراسان رضوی به حج تمتع

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در سال‌ جاری تعداد 9365 زائر از خراسان رضوی در قالب 67 کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

حجحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع، سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان در خصوص آخرین اخبار اعزام حجاج خراسانی به حج تمتع 1403 گفت: با توجه به لزوم برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص خدمت‌رسانی به زائران حج تمتع سال‌ جاری و تسهیل‌سازی خدمات، جلسه‌ای با موضوع عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان و سایر مسئولان نهادهای مرتبط در موضوع اعزام زائر برگزار شد.

وی افزود: در سال‌ جاری تعداد ۹۳۶۵ زائر از خراسان رضوی در قالب ۶۷ کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت ۴۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت ۴۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه قبل ثبت‌نام شده‌اند.

شجاع ادامه داد: از مجموع کل زائران استان خراسان تعداد ۵۳۹۰ زائر مشهد در قالب ۳۷ کاروان و تعداد ۳۹۷۵ زائر از شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سال‌های گذشته به همراه زائران خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha