راه‌اندازی نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی ارتش در تبریز
کد خبر: 3888731
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

راه‌اندازی نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی ارتش در تبریز

اولین نقاهتگاه ۲۰۰ تخت خوابی بیماران حاد تنفسی بیمارستان امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی ارتش در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نقاهتگاه ۲۰۰ تخت‌خوابی بیماران حاد تنفسی بیمارستان امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این استان روز پنج‌شنبه، 14 فروردین‌ماه در تبریز راه‌اندازی شد.

امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی، فرمانده تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی ارتش در حاشیه راه‌اندازی این نقاهتگاه، گفت: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان جهادگر و تکاوران بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش اولین نقاهتگاه بیماران حاد تنفسی ظرف ۴۸ ساعت آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: این نقاهتگاه در دو سالن مجزا (آقایان و بانوان) جهت سپری کردن دوره نقاهت بیماران بستری کرونا احداث شده است که با پیگیری و مساعدت‌های علوم پزشکی، مدیریت بحران، شهرداری و فرمانداری تجهیز شده است.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز نیز گفت: امروز با توجه به تلاش‌های گروه‌های مردمی، بسیج، مساجد و همچنین برنامه‌ریزی و مدیریت علمی استان و انجام وظایف قابل قبول دستگاه‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی و آمادگی آن‌ها و رعایت مردم عزیز ان‌شاءالله تا چند هفته دیگر بساط این بیماری و ویروس منحوس را جمع خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha