توزیع ۷۰۰ دست لباس حفاظتی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
کد خبر: 3888775
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

توزیع ۷۰۰ دست لباس حفاظتی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز، گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ دست لباس حفاظتی میان کادر درمانی این بیمارستان توزیع می‌شود.

توزیع ۷۰۰دست لباس در بیمارستان امام رضا(ع) تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مسعود فقیه دینوری، رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز روز پنج‌شنبه، 14 فروردین‌ماه، گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ دست لباس مخصوص حفاظتی میان کادر درمانی این بیمارستان توزیع می‌شود.

وی افزود: لباس‌هایی که برای حفاظت از کادر درمانی در اختیار پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان به عنوان اصلی‌ترین مرکز مقابله با کرونا در استان قرار می‌گیرد بر اساس پروتکل تدوین شده از سوی وزارتخانه متبوع و سازمان‌های جهانی تهیه شده است.

فقیه دینوری افزود: روزانه در این مرکز یک هزار عدد ماسک فیلتردار و پنج هزار عدد ماسک معمولی مصرف می‌شود.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، با اشاره به اینکه رعایت ایمنی و حفاظت کادر درمانی از همان روزهای آغاز بحران کرونا ویروس در اولویت این مرکز بوده است، ادامه داد: اگر کادر درمانی از ایمنی و حفاظت مناسب برخوردار باشند قطعاً کارآیی و بازده کار آن‌ها نیز بالاتر و بهتر خواهد بود و کیفیت خدمات درمانی منوط به تأمین آرامش خاطر و ایجاد فضایی ایمن و خالی از ترس و استرس است.

وی گفت: تمام اعضای گروه مدیریت اجرایی در بحران کرونا ویروس به طور شبانه‌روزی در تلاش هستند تا کمبودی از لحاظ تهیه تجهیزات حفاظتی، اقلام مصرفی و داروئی نباشد و تا این لحظه هیچ کمبودی در این مرکز وجود ندارد.

دینوری، بیان کرد: این نکته طبیعی است که در این قبیل مواقع برخی نقاط قوت و ضعف‌ها پدیدار می‌شوند و نقاط قوت ما این است که با تلاش‌های شبانه‌روزی با وجود مشکلات عدیده‌ای که در اکثر بخش‌های دولتی به علت وضع تحریم‌های ظالمانه دشمنان وجود دارد اما تا این لحظه از نظر منابع مالی و تامین تجهیزات، کمبودی نداریم.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز اضافه کرد: بنده و همکاران مستقر در مرکز همواره و در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت شنیدن هرگونه انتقاد سازنده از عملکرد مرکز هستیم و با توجه به اینکه ۴۵ روز از مقاومت در برابر کرونا ویروس می‌گذرد به نظر بنده عملکرد این مرکز بر همگان مبرهن شده است.

انتهای پیام
captcha