پیکر یکی از شهدای ناوچه کنارک در اهر تشییع می‌شود
کد خبر: 3898644
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

پیکر یکی از شهدای ناوچه کنارک در اهر تشییع می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر از تشییع و تدفین شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» در زادگاهش خبر داد.

پیکر «عادل قاسم‌زاده» از شهدای ناوچه کنارک در اهر تشییع می‌شوداحمد ابراهیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تسلیت شهادت تعدادی از شهدای دریادل نیروی دریایی ارتش در حادثه ناوچه کنارک، اظهار کرد: یکی از فرزندان غیور خطه ارسباران در عرصه دفاع از حریم ایران اسلامی در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

وی با اشاره به اینکه شهید ناو استوار عرشه «عادل قاسم‌زاده» از دریادلان نیروی دریایی ارتش در ناوچه کنارک بود، افزود: شهادت مزد و پاداش ارزشمند تلاش‌های بی‌وقفه، خدمت خالصانه و مجاهدت‌های دریادلانی است که با عشقی وافر و بینشی عمیق برگرفته از ایمان، اخلاص و حب وطن، پا در مسیر دفاع از کیان ایران اسلامی و حفاظت از این آب‌وخاک گذاشتند.

ابراهیمی ادامه داد: پیکر مطهر شهید عادل قاسم‌زاده بعد از تشریفات لازم در ارتش، در روستای رواسجان شهرستان اهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.

رئیس بنیاد شهید اهر گفت: تشییع این شهید به‌صورت رژه خودرویی پس از برگزاری مراسم در تهران و جنوب کشور، در اهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هنوز زمان دقیق تشییع پیکر مطهر شهید قاسم‌زاده مشخص نیست؛ لذا پس از هماهنگی‌ها با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و تشییع در تهران، زمان تشییع پیکر این شهید اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha