اختتامیه مراسم جزء خوانی قرآن در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز برگزار شد
کد خبر: 3971430
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

اختتامیه مراسم جزء خوانی قرآن در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز برگزار شد

مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان امروز، 23 اردیبهشت‌ماه، همزمان با عید سعید فطر به صورت مجازی برگزار شد.

اختتامیه مراسم جز خوانی قرآن در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان امروز، 23 اردیبهشت‌ماه، همزمان با عید سعید فطر به صورت مجازی برگزار شد.

احمد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی، در این مراسم ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: با توجه به موقعیت کنونی کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری و عدم برگزاری مراسم تلاوت قرآن به صورت حضوری، با تلاش‌های اداره قرآن و عترت دانشگاه امسال این مراسم در طول ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد.

وی لزوم برنامه‌ریزی بهتر برای گسترش فرهنگ اُنس با قرآن در میان اساتید و دانشجویان را مهم‌ترین دغدغه این روزها دانست و افزود: یکی از تأثیرگذار‌ترین عنصر در میان جوانان در ترغیب به انس بیشتر با قرآن، برگزاری منظم مسابقات قرآن در میان دانشجویان است.

بهشتی ادامه داد: برگزاری منظم و هدفمند مسابقات قرآن در دانشگاه‌ها، با نظارت دقیق مسئولان می‌تواند زمینه‌ساز انس بیشتر جوانان با قرآن باشد.

گفتنی است طرح ختم قرآن در طول ماه مبارک رمضان با قرائت سینا حبیبی دانشجوی برگزیده قرآنی مسابقات فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و مجید باوردی، از اساتید و پیشکسوت قرآن آذربایجان‌شرقی برگزار می شد.

انتهای پیام
captcha