جانی که در راه امنیت کشور فدا می‌شود
کد خبر: 4090316
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

جانی که در راه امنیت کشور فدا می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی در عین مظلوم بودن، مقتدر نیز است و در مقابل مردم با عاطفه و رأفت و مثل اعضای خانواده خود برخورد می‌کند، اما در مقابل کسانی که نظم و امنیت را مخدوش کرده و جامعه را ناامن می‌کنند، سینه سپر کرده و جان خود را تقدیم می‌کند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 16 مهرماه، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت هفته فراجا، با بیان اینکه از تمامی عزیزانی که در مجموعه فراجا تلاش کرده و پایه‌های استوار و مستحکم این نیرو را شکل داده‌اند، قدردانی می‌کنیم، اظهار کرد: این نیروی ارزشمند از نقاط صفر مرزی گرفته تا خیابان‌ها و کوچه‌ها، نقش برجسته‌ای در تأمین آرامش و امنیت مردم داشته است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این نیرو همواره در راستای تأمین امنیت مردم و همچنین برای حل مسائل و مشکلات مردم بوده است، بیان کرد: خدمات نیروی انتظامی به منظور عزت و عظمت مردم و کشورمان بوده و موجب سرافرازی و سربلندی امت اسلامی و ملت ایران شده است.

خرم، با تأکید بر اینکه مردم عزیزمان همواره قدر و قیمت امنیت را دانسته و قدردان نیروهای انتظامی بوده‌اند، یادآور شد: مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر و قدردانی از این نیروهای سخت‌کوش، در خیابان‌ها حضور یافته و به نیروهای امنیتی گل تقدیم کردند و خانواده معظم شهدا نیز با حضور در محل کار نیروهای امنیتی و انتظامی از ایشان قدردانی کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فرمانده کل قوا نیز در بیانات اخیر، از خدمات و اقتدار نیروی انتظامی تقدیر کردند، بیان کرد: مردم همواره قدر امنیت و تلاش‌های نیروی انتظامی را می‌داند و اینها در حقیقت سرمایه‌های ارزشمندی برای نیروی انتظامی بوده که این سرمایه را باید حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کارنامه درخشانی دارد و در تمامی ماموریت‌ها و عرصه‌های محوله، به نحو احسن انجام وظیفه می‌کند، اظهار کرد: قاطبه ملت و اقشار مختلف از حرکت‌های مؤثر نیروی انتظامی قدردانی می‌کند، چراکه نیروی انتظامی از خود مردم، برای مردم و با مردم است و مردم نیز همواره پشتیبان عظیم این نیرو بوده‌اند.

خرم در ادامه به خدمات و تلاش‌های فرماندهان پیشکسوت نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و افزود: این عزیزان سرمایه‌های نیروی انتظامی هستند که جای خود را به نسل بعدی دادند و از نامدارترین‌ها بوده و همواره بین مردم عزیز بوده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که امروز نیروی انتظامی در عین اقتدار و عزت، رحمت و عطوفت هم دارد، گفت: این نیرو در عین مظلوم بودن، مقتدر نیز بوده و در مقابل مردم با عاطفه و رأفت و مثل اعضای خانواده خود برخورد می‌کند، اما در مقابل کسانی که نظم و امنیت را مخدوش کرده و جامعه را ناامن می‌کنند، سینه سپر کرده و جان خود را تقدیم می‌کند.

خرّم در خاتمه از تلاش‌های نیروی انتظامی در استان قدردانی کرد و گفت: از فرمانده خدوم این نیرو نیز قدردانی می‌کنم که همانند فرماندهان قبلی استان با اقتدار، پاکدستی، اخلاص و با ارادت خدمت می‌کنند و عملکرد درخشانی در حفظ نظم و امنیت دارند.

انتهای پیام
captcha