پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج
کد خبر: 4101023
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین، تفکر و روحیه بسیجی را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های عزت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد.

عابدین خرم، استاندارآذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین، تفکر و روحیه بسیجی را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های عزت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد.

متن پیام به شرح زیر است:

هفته بسیج، یادآور رویش شجره طیبه‌ای است که در مقاطع سخت و نفس‌گیر انقلاب اسلامی، صحنه‌های زیبایی از ایثار، فداکاری، ایمان و خودباوری را ترسیم کرده و با شناخت به‌موقع و عالمانه مسائل، همواره به دنبال حل مشکلات مردم و رفع نیازهای انقلاب بوده است.

نیروی ارزشمند و خدوم بسیج که در دوران دفاع مقدس با لباس رزم و در جبهه نبرد نظامی، افتخارات بی‌شماری را در تاریخ این سرزمین رقم زد، بعد از جنگ نیز به تناسب شرایط زمانی و با همان انگیزه و ایمان درونی، در صحنه‌های مختلف از سازندگی و پیشرفت علمی گرفته تا دفاع از سلامت و امنیت مردم، حاضر شد و سهم و نقش خود را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی ایفا کرد.

امروز در دهه پنجم انقلاب که مطلع حرکت‌ها و جهش‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت قله‌های رفیع عزت و اقتدار است، بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ و روحیه بسیجی که همانا حرکت از درون و رهایی از وابستگی و اتکای به بیرون است، نیازمندیم.

راز بقا و ماندگاری بسیج، داشتن روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی است؛ این همان کلید موفقیت و سرافرازی این نهاد مبارک در طول چهار دهه گذشته بوده است که همه تهدیدها علیه انقلاب را به فرصتی طلایی برای رشد و ترقی تبدیل کرده است.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای بسیجی و بسیجیان مدافع امنیت، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به همه رهروان راه ایثار و بصیرت تبریک می‌گویم و برای تمام کسانی که روحیه و تفکر بسیجی را سرلوحه خود در راه خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی قرار داده‌اند، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

انتهای پیام
captcha