تقویت حلقه‌های معرفتی راهبرد جهاد تبیین است
کد خبر: 4104966
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

تقویت حلقه‌های معرفتی راهبرد جهاد تبیین است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر پاسخگویی به مشکلات و شبهات گفت: گفت‌وگوی چهره به چهره و تقویت حلقه‌های معرفتی راهبرد جهاد تبیین است.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 15 آذرماه، در دیدار مسئولان کمیته‌های شورای راهبردی زنان و خانواده استان، با تأکید بر پاسخگویی به مشکلات و شبهات گفت: گفت‌وگوی چهره به چهره و تقویت حلقه‌های معرفتی راهبرد جهاد تبیین است.

وی با اشاره بر اهمیت «جهاد تبیین» گفت: افسران جنگ نرم باید با تولید محتوا در فضای مجازی و بازنشر آن به شبهات و مشکلات پاسخگو باشند.

آل هاشم، به آشنایی آحاد مردم با جهاد تبیین هم تأکید کرد و گفت: باید بدانیم در جهاد تبیین چه کارهایی برعهده ماست و باید نسبت به ذهن غبارآلود اطرافیانمان بی تفاوت نباشیم.

امام جمعه تبریز در ادامه به راهبردهای جبهه انقلاب در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: شناخت ماهیت جنگ نرم، شناخت نقشه‌های دشمن، شناسایی کنشگران اصلی این میدان با اجتناب از افراط و تفریط در اجرای راهبردهای مقابله از وظایف همه ما در جنگ نرم دشمن است.مقابله با رواج فساد، مدگرایی و ترویج مواد مخدر از کارهای مهمی است که جبهه انقلاب باید در جنگ نرم نسبت به آنها اهتمام جدی داشته باشد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار مسئولان کمیته‌های حوزه زنان و خانواده استان به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل روز جامعه پرداختند.

انتهای پیام
captcha