تأمین امنیت نوروزی با ۶۵۰ تیم پلیس در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4129547
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

تأمین امنیت نوروزی با ۶۵۰ تیم پلیس در آذربایجان‌شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌‌شرقی از تأمین امنیت محلات و مناطق مختلف استان با به‌کارگیری ۶۵۰ تیم گشتی خودرویی و موتوری پلیس در ایام نوروز خبر داد.

سردار عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پلیس استان، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان‌ شرقی امروز، سوم فروردین‌ماه، از تأمین امنیت محلات و مناطق مختلف استان با به‌کارگیری ۶۵۰ تیم گشتی خودرویی و موتوری پلیس در ایام نوروز خبرداد و گفت: تیم‌های گشت پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد بیشتر شده و امنیت کوی و برزن شهر‌های استان با استفاده از تیم‌های گشتی و نیرو‌های کمکی تأمین می‌شود.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی میزان سرقت در ایام نوروز افزود: بیشتر سرقت‌های انجام شده مربوط به خودرو، قطعات و لوزام داخل خودرو بوده که خوشبختانه اغلب آنها کشف شده و در آمار کشف سرقت نیز رشد ۳۷ درصدی را شاهد هستیم.

سردار عبدی همچنین به برنامه جمع آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با تمام توان و آمادگی به اجرایی کردن این طرح اقدام کرده است و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده معتاد متجاهر، مراتب را برای جمع‌آوری به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، همچنین از ممنوعیت اسباب‌کشی در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: هرگونه اسباب‌کشی بدون گرفتن مجوز از پلیس ممنوع است و شهروندانی که قصد اسباب‌کشی در این ایام را دارند برای گرفتن مجوز باید به نزدیک‌ترین کلانتری محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی گفت: امنیت، مؤلفه‌ای جمعی و عمومی است و برای دستیابی به آن، همه شهروندان باید در همکاری و تعامل با دستگاه‌های امنیتی و به‌ویژه پلیس اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha