مجمع اساتید قرآن آذربایجان‌‌شرقی هتک حرمت قرآن را محکوم کرد
کد خبر: 4153006
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

مجمع اساتید قرآن آذربایجان‌‌شرقی هتک حرمت قرآن را محکوم کرد

مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان آذربایجان‌شرقی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

مجمع اساتید قرآن آذربایجان‌‌شرقی، بیانیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

تلاش مذبوحانه داعیه داران آزادی و حقوق بشر، این بار در سوئد و در راستای استخفاف دین مبین اسلام و تکرار تجریح قلوب مسلمین جهان، ادامه رفتار و مبادرت افراطگرایان سرسپرده‌ای است که اقداماتشان، اشمئزاز، رمیدگی و ضجرت احرار و آزادمردان عالم را برانگیخته است.

این دیوانه‌وشان ساده لوح، بنا بفرموده دادار بی‌همتا، با اشکال و اطوار گونه گون و ممزوج به انواع شبهات، سعی در التهاب و تیره نمودن فضای سراسر نورانی آموزه‌های دینی را دارند و لیکن در تغافل عمیقی غوطه‌ورند؛ چراکه خالق هستی را اراده بر این است که این مشحون از نور را مشعشع و باهرتر و لامع‌تر گردانیده و الی الابد الدهر، پایا و مانا گرداند.

هرچند به مذاق ملوث و چرکین بی دینان خوش نیاید. مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان آذربایجان‌شرقی، ضمن اعلام انزجار از عمل شنیع و فظیع قرآن سوزی، جسارت و اهانت به مصحف نور مسلمین جهان را به شدت و حدت محکوم نموده و خواستار محاکمه و عقوبت عامل یا عاملین ذنب لایغفر را دارند. ناگفته پیداست که اغماض و تسامح کشورهای مدعی حقوق بشر از این اقدام وقیح و قبیح، در حکم مرافقت و مشارکت در جرم است. قدر متیقن، بانیان این کنش منفور بر طبق وعده الهی، غرامتی بس سنگین و ثقیلی پرداخته و مفتضح گیتی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha