دشمن حمله به ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است
کد خبر: 4156754
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن حمله به ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی با بیان اینکه دشمن حمله به ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است، گفت: حجاب شما در برابر ترفندهای دشمن می‌تواند تأثیرگذار باشد.

حجت الاسلام سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، امروز، 30 تیرماه در اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی در مصلی تبریز، با بیان اینکه بانوان عاشورایی فرزندان خود را برای سربازی امام حسین(ع) تربیت می‌کنند، گفت: این همایش نشانه عشق به اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه دشمن حمله به ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است، تصریح کرد: حجاب شما در برابر ترفندهای دشمن می‌تواند تأثیرگذار باشد.

سرایی با اشاره به اینکه سیدالشهدا با یاران اندک خود در برابر خیل عظیم دشمن ایستادگی کرد، افزود: کثرت دشمن نباید ما را بترساند زیرا امروز پیام نوجوان ۱۳ ساله کربلا حضرت قاسم بن حسن که شهادت را شیرین‌تر از عسل می‌داند در جامعه شیعی شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با بیان اینکه عاشورا به جامعه شیعی اختصاص ندارد و مرزهای جغرافیایی و دینی را درنوردیده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) این موج را ایجاد کرد و امروز در پیاده‌روی اربعین علاقه‌مندی جوانان به سیدالشهدا از ادیان مختلف را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در سخت‌ترین شرایط تن به بیعت با مخالفان نداد و با سر دادن شعار «هیهات من الذله» پای به میدان مبارزه گذاشت، گفت: امروز نام امام حسین(ع) در تمام دنیا به گوش می‌رسد زیرا عزت و سعادت در ایستادگی و مبارزه با دشمنان است.

سرایی تصریح کرد: سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا زمانی که تمام یارانش را از دست داد و دشمن درصدد حمله به خیمه‌ها بود فریاد زد: «اگر دین ندارید و به روز جزا اعتقاد ندارید حداقل آزاد مرد باشید».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با بیان اینکه عاشورا مکتب انسان‌سازی و معرفت است از حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: تنها شعاری که دشمن را می‌لرزاند همان شعار لبیک یا حسین است که پرورش یافتگان مکتب عاشورا سرلوحه عمل خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha