دشمن در تمامی عرصه‌ها از ما شکست خورده است
کد خبر: 4161699
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن در تمامی عرصه‌ها از ما شکست خورده است

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه ما دشمن را در تمامی عرصه‌ها شکست دادیم و در عرصه رسانه هم پیروز خواهیم شد، گفت: اکنون فرمانده این تهاجم رسانه‌ای، اصحاب رسانه است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، شب گذشته، ۱۹ مردادماه در نشست صمیمی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند در این عرصه با دشمن رو به رو شده و مشت دشمن را بر خاک بزنند چرا که اکنون عرصه مبارزه رسانه با دشمن خونین انقلاب اسلامی است. 

وی اظهار کرد: انقلاب ما اسلامی است و ما به خاطر اسلام ناب محمدی نه ابوسفیانی، اسلام ناب حسینی نه یزیدی و اسلام ناب ایرانی نه آمریکایی انقلاب کردیم.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: ماموریت ما حفظ انقلاب، همان حفظ اسلام ناب محمدی است. دشمن با اسلام ناب ما سرجنگ دارد. اگر ما اسلام ناب علوی، حسینی و ایرانی را نداشتیم، استکبار جهانی و آمریکا با ما کاری نداشت و این تحریم‌ها، جنگ و فتنه‌ انگیزی‌ها در طول ۴۳ سال گذشته بر مل تحمیل نمی‌شد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که امام حسین(ع) بر سر اسلام ناب، قیام کرد و اصحاب و خانواده خود را اسیر و شهید کرد، گفت: دشمن بر سر همین اسلام، انسانیت، شرف، غیرت و آزادگی با ما سر جنگ دارد نه مسائل دنیوی و اقتصادی که زمینه برای پیاده سازی اهدافشان است.

وی تأکید کرد: دشمن سالیان سال است که جنگ ترکیبی را علیه ما شروع کرده و تهاجم خود را اخیرًا شدت بخشیده است که وظیفه ما اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی در مقابل دشمن است‌. 

عباسقلی‌زاده افزود: ما دارای چهار قدرت اساسی شامل مکتب قوی، اسلام ناب، ملت بزرگ و رهبر بزرگ هستیم و در مقابل هم دشمن بزرگی داریم. ما سه برابر دشمن، قدرت به شرط همت، وحدت و ورود مجاهدانه و جهادگرانه در عرصه مبارزه با دشمن در این عرصه جنگ ترکیبی داریم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ما دشمن را در تمامی عرصه‌ها شکست دادیم و در عرصه رسانه هم پیروز خواهیم شد، گفت: ما به مدت هشت سال جنگ تحمیلی با کل دنیا و هشت سال دیگر در مقابل داعش جنگیدیم و پیروز شدیم. حضور در این عرصه میدانی و نبرد سخت دیروز وظیفه ما بود و اکنون نیز فرمانده این تهاجم رسانه‌ای، اصحاب رسانه است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه رسانه تجلیل به عمل آمده و پوستر جشنواره رسانه‌ای کنگره 10 هزار شهید رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha