توسعه پایدار بدون توجه به پیوست‌های فرهنگی محقق نمی‌شود
کد خبر: 4171714
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
شهردار تبریز:

توسعه پایدار بدون توجه به پیوست‌های فرهنگی محقق نمی‌شود

شهردار تبریز با بیان این‌که کار فرهنگی در مساجد اثرگذار، مردمی و ماندگار است، گفت: توسعه پایدار بدون توجه به پیوست‌های فرهنگی محقق نمی‌شود.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، ششم مهرماه، در دیدار با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان این‌که کار فرهنگی در مساجد اثرگذار، مردمی و ماندگار است، گفت: توسعه پایدار بدون توجه به پیوست‌های فرهنگی محقق نمی‌شود.

وی اظهار کرد: بودجه فرهنگی شهرداری امسال نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

هوشیار، با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های موجود در شهرداری تبریز در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: آماده اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و آموزشی با محوریت مساجد هستیم و در این راستا از اجرای طرح‌های ستاد کانون‌های مساجد استان که در قالب پیوست‌های فرهنگی شهرداری تبریز تعریف شده باشد، استقبال می‌کنیم.  

شهردار تبریز، با بیان اینکه تمامی مربیان و فرهنگسراهای زیر نظر شهرداری تبریز در اختیار برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است، گفت: اعتقاد داریم، توسعه پایدار بدون توجه به فرهنگ ممکن نیست.  

وی با بیان این‌که همگرایی نهادهای فرهنگی و دینی برای شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی ضرورتی مهم و انکارناپذیر است، افزود: شهرداری تبریز نیز در راستای مسئولیت‌های مدنی و رسالت فرهنگی خود در راستای ارتقای فرهنگ عمومی شهر تلاش می‌کند.  

انتهای پیام
captcha