مصلی امام خمینی(ره) تبریز؛ میزبان ویژه‌برنامه نشان ارادت
کد خبر: 4186029
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

مصلی امام خمینی(ره) تبریز؛ میزبان ویژه‌برنامه نشان ارادت

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری تکریم پیرغلامان و خادمین آستان حسینی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز خبر داد.

امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهداری تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، امیر نصیربیگی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، از برگزاری تکریم پیرغلامان حسینی تبریز خبر داد و گفت: این رویداد امروز چهاردهم آذرماه بعد از اذان مغرب و عشا، در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: نشان ارادت، که عنوان رویداد سومین آئین تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز است، با تجلیل از خادمین، مداحان، پیشکسوتان، چای ریزها، اداره کنندگان روضه‌های خانگی، و عموم خادمین این ساحت قدسی همراه خواهد بود و فرصتی برای قدرشناسی مردم تبریز از همه آنهایی است که عمری در نشر معارف اهلبیت و نیز شناساندن مظلومیت ایشان در طول تاریخ کوشیده اند.

نصیربیگی با دعوت از عموم شهروندان تبریزی برای حضور در این برنامه اظهار کرد: امیدواریم شهروندان تبریزی با حضور در این برنامه، زمینه‌ساز دلگرمی هر چه بیشتر ایشان به ساحت قدسی امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت باشد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، اضافه کرد: سومین آئین تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز، با تجلیل از خانواده شهدای مداح و نیز جانباز مداح تجلیل همراه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha