استقبال مردم تبریز از پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس
کد خبر: 4186767
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

استقبال مردم تبریز از پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس

پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان استان آذربایجان‌شرقی از طریق فرودگاه آیت‌الله مدنی وارد تبریز شد.

استقبال، شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پیکر 5 شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی امروز، 18 آذرماه، وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال قشرهای مختلف مردم قرار گرفت و سپس در محدوده سپاه عاشورا بر دوش مردم شهیدپرور تشییع شد.

امیر دریادار رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: این شهدا تا ۲۳ آذرماه در شهر‌های مختلف استان مهمان مردم انقلابی این خطه از کشورمان و در روز ۲۳ آذر در کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مهمانان ویژه هستند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهیدان گمنام در ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان شهدای تبریز تشییع به شهر‌های محل خاکسپاری اعزام می‌شود.

عباسی اظهار کرد: پیکر یکی از شهدای گمنام در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز آرام می‌گیرد، پیکر یکی دیگر هم در شهر تیمورلوی بخش گوگان شهرستان آذرشهر به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، گفت: پیکر شهید گمنام دیگری در بخش ترک شهرستان میانه، پیکر یکی از این شهدا در پارک شهاب‌الدین شهرستان اهر و پیکر شهید دیگر هم در پادگان فرماندهی پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در مراغه به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha