پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4194985
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت زین‌العابدین رضوی خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی را تسلیت گفت.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت زین‌العابدین رضوی خرّم، استاندار فقید آذربایجان‌شرقی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

درگذشت خدمتگزار جهادی و انقلابی، سردار سرافراز پاسدار و جانباز عاشورایی، مرحوم زین‌العابدین خرّم، استاندار فقید آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان، که شخصیتی بااخلاق، متواضع و مردمی بودند، در عرصه مسئولیت‌های اجرایی و مدیریت دفاعی و نظامی با کارآمدی و تعهد حضور داشتند. سابقه حضور هشت‌ساله در جبهه‌های دفاع مقدس و پس از آن فرمانده سپاه شهدا، فرماندهی سپاه عاشورا، مستشاری نظامی در دفاع از حرم‌ اهل‌بیت(ع) و نمایندگی عالی دولت در آذربایجان‌شرقی بخشی از کارنامه درخشان مرحوم خرّم است. سرانجام نیز پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه آرمان‌های انقلاب و نظام و تحمل رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، هم‌رزمان، دوستان و خانواده گرامی، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha