دشمن به‌دنبال ضربه‌زدن به امنیت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4201806
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

دشمن به‌دنبال ضربه‌زدن به امنیت جمهوری اسلامی است

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی متکی به مردم است، گفت: دشمن باردیگر با استفاده از رسانه‌های انبوه خود با دعوت به تحریم انتخابات به‌دنبال آسیب و ضربه به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

امیر صالح، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمالغرب ارتش، امیرسرتیپ دوم جعفر صالح، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش، روز گذشته، پنجم اسفندماه، در جمع کارکنان یگان پدافند هوایی شمال غرب ارتش، با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت اظهار کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای سرشکستگی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران در طول ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف وحدت ملی را به نمایش گذاشته‌اند گفت: دشمن در صدد ایجاد اختلال در تجلی دوباره این وحدت است که لازم است ملت عزیز ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

امیر سرتیپ دوم صالح تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری فرماندهی معظم کل قوا توانسته است از پیچ‌ها سخت و گذرگاه‌های دشوار به سلامت عبور کند که همین امر عصبانیت استکبار جهانی را به همراه داشته است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی متکی به مردم است گفت: دشمن باردیگر با استفاده از رسانه‌های انبوه خود با دعوت به تحریم انتخابات به‌دنبال آسیب و ضربه به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام
captcha