پیش‌بینی ۸۲۶ صندوق اخذ رأی در تبریز
کد خبر: 4201810
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

پیش‌بینی ۸۲۶ صندوق اخذ رأی در تبریز

فرماندار تبریز گفت: ۸۲۶ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهر پیش‌بینی شده است.

یونس فاتح، فرماندار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح، فرماندار تبریز، شامگاه پنجم اسفندماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۸۲۶ صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهر پیش‌بینی شده است، گفت: ۱۲ هزار و ۸۰۱ نفر به‌عنوان مجری انتخابات در تبریز سازماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه انتخابات 11 اسفند در تبریز در ۲ حوزه اصلی مجلس شورای اسلامی و خبرگان و فرعی اقلیت‌های مذهبی برگزار می‌شود از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر ساعت کار هیئت اجرایی خبر داد و افزود: فرق متمایز این دوره از انتخابات، رأی دادن با چهار مدرک غیر از شناسنامه و مهر نخوردن شناسنامه است و صندوق‌های رأی سه شنبه این هفته پلمپ و برای ارسال به شعب آماده می‌شوند.

فاتح ادامه داد: داخل مجموعه اشکالاتی داریم اما به رغم همه اینها، مردم به علت اینکه با انقلاب میثاق دارند نه با دولت‌ها، همواره در صحنه بوده‌اند و خوب می‌دانند که دولت‌ها مستاجرند و در ۲۲ بهمن این حضور در صحنه را ثابت کردند.

فرماندار تبریز، با تاکید بر اینکه از هر نظر آماده برگزاری انتخابات سالم در تبریز هستیم، گفت: با تهدیدهای مختلفی مواجه بوده و هستیم و هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات نداریم و آمادگی کامل وجود دارد، طوری که در روزهای گذشته نیز چند جاسوس موساد را در تبریز دستگیر کردیم.

وی ادامه داد: کسی نمی‌تواند مردم سالاری دینی در ایران را زیر سؤال ببرد نزدیک ۴۰ دوره انتخابات برگزار شده و در واقع جمهوری اسلامی ایران، مردمی‌ترین نظام و حکومت است. تلاش بر این است که روز فردای انتخابات نتایج اعلام شود و نتایج رسمی در صورت هم‌خوانی گزارش هیئت‌های نظارت و اجرایی اعلام خواهد شد.

فرماندار تبریز، درباره واجدان شرایط رای دادن در تبریز گفت: از جمعیت یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۷ نفری تبریز یک میلیون ۳۵۸ هزار و ۷۵۰ نفر واجد رای دادن هستند و تعداد ۶۳ هزار و ۳۸۸ نفر نیز برای اولین بار به پای صندوق می روند.

انتهای پیام
captcha