زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم است
کد خبر: 4202118
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم است

تراب محمدی، با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در ماه‌های اخیر، گفت: خوشبختانه زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شده است.

تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات استان، روز گذشته، هفتم اسفندماه، در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در ماه‌های اخیر، گفت: خوشبختانه زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شده است. در این مدت ۱۳۰ هزار نفر ساعت آموزش برای دست‌اندرکاران انتخابات در استان برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه فضای همدلی و هم افزایی کامل میان مجریان و ناظران انتخابات استان در این مدت حاکم بود، اضافه کرد: امیدوارم در سایه شرایط ایجاد شده، مردم عزیز استانمان با حضور پرشور و شکوه در پای صندوق‌های رأی بار دیگر خواب دشمنان نظام و این مرز و بوم را نقش بر آب کنند. 

محمدی، با اشاره به آمادگی احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه دار استان برای رقابت در انتخابات پیش رو ادامه داد: فضای تبلیغات انتخاباتی توسط نامزدهای تایید صلاحیت شده در استان پرشور است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: بدون شک در جمعه پیش رو شاهد برگزاری انتخاباتی در طراز انقلاب و در چارچوب شاخص‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در آذربایجان‌شرقی خواهیم بود. 

وی از عموم مردم آذربایجان‌شرقی درخواست کرد که با مشارکت باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام
captcha