رسانه‌ها نقش تعیین‌‌کننده‌ در انتخابات اخیر داشتند
کد خبر: 4203432
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

رسانه‌ها نقش تعیین‌‌کننده‌ در انتخابات اخیر داشتند

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ در انتخابات اخیر داشتند، گفت: رسانه‌ها به خوبی نقش خود را در مشارکت‌آفرینی و ایجاد شور و شوق انتخاباتی ایفا کردند.

سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد استان، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، شامگاه 13 اسفندماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات اخیر داشتند، اظهار کرد: رسانه‌ها به خوبی نقش خود را در مشارکت‌آفرینی و ایجاد شور و شوق انتخاباتی ایفا کردند.

وی ضمن تقدیر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان آذربایجان‌شرقی، افزود: رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای از عوامل اصلی ایجاد فضای انتخاباتی و تشویق مردم به انتخاب نمایندگان اصلح بودند.

بلاغی تصریح کرد: رسانه‌ها هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها از فرصت محصولات چاپی و الکترونیکی خود برای تببین اهمیت انتخابات و دعوت مردم به آن استفاده کردند که این حرکت آگاهانه شایسته‌ تقدیر است.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: به جرئت می‌توان گفت رسانه‌های استان در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب صالح‌ترین افراد نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری داشته‌اند و در بخش اطلاع‌رسانی و آگاهی و تنویر افکار عمومی و همچنین در شناخت و داوری نامزدهای اصلح نقشی مهم، کلیدی و اساسی ایفا کردند.

وی گفت: علیرغم گستردگی فضای مجازی و هجمه‌های دشمنان در این حوزه، رسانه‌ها با قدرت و قوت حضور یافتند و بیش از پیش نقش جایگاه واقعی خود را هویدا و آشکار ساختند و کنشگری مؤثر و حماسه ساز اقشار مختلف مردم علی‌الخصوص جامعه فرهنگ و هنر مخصوصاً اصحاب رسانه فرهیخته و متعهد استان در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

بلاغی در ادامه از برگزاری یکصد و چهل نشست شورای فرهنگ عمومی در سطح استان در طول سال 1402 خبر داد و گفت: در طول سال 1402 در شهر تبریز 12 جلسه با حضور دستگاه‌ها و نهادهای عضور شورا به صورت منظم و مستمر در هر ماه برگزار شده و همچنین در شهرستان‌ها نیز 128 جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: حاصل 12 جلسه شورای فرهنگ عمومی در تبریز 34 دستور جلسه و 48 تصمیم و مصوبه بوده و در شهرستان‌ها نیز برگزاری 128 جلسه 285 دستور جلسه و 678 مصوبه داشته است.

انتهای پیام
captcha