استقرار ۲۲۰ تیم پلیس راه در محور‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4206496
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

استقرار ۲۲۰ تیم پلیس راه در محور‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی

رئیس پلیس راه‌ آذربایجان‌شرقی گفت: در آستانه سال جدید و آغاز سفر‌های نوروزی تعداد ۲۲۰ تیم پلیس راه در محور‌های ارتباطی استان مستقر شدند.

پلیس، آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ حبیب آبراهه، رئیس پلیس راه‌ استان، امروز، اول فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه سال جدید و آغاز سفر‌های نوروزی تعداد ۲۲۰ تیم پلیس راه در محور‌های ارتباطی استان مستقر شدند.

وی افزود: پلیس راه آذربایجان‌شرقی هم راستا و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با تمام امکانات و بهره‌گیری از نیروی انسانی موجود در خدمت آحاد مردم و مسافران نوروزی است تا تعطیلات نوروزی با کمترین میزان مخاطرات جاده‌ای در منطقه به پایان برسد.

آبراهه، اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت‌های ویژه پلیس راه آذربایجان‌شرقی در تمام جاده‌ها به خصوص محور‌های حادثه خیز به طور شبانه روزی مستقر شده‌اند تا با ارائه خدمات بهینه و نیز جلوگیری از تخلفات احتمالی رانندگی زمینه ساز انجام سفر‌های بدون حادثه برای هموطنان باشند.

رئیس پلیس راه‌ آذربایجان‌شرقی، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجه به هشدار‌های پلیس و رانندگی با هوشیاری کامل و در ساعات روز را از جمله توصیه‌های خود به مسافران نوروزی و رانندگان وسایل نقلیه بیان کرد و خواستار توجه کامل به هشدار‌های پلیس در جاده‌های استان شد.

وی یکی از دلایل اصلی بروز حوادث رانندگی در جاده‌ها را خواب آلودگی رانندگان اعلام و اضافه کرد: طبق آمار‌های موجود بیش از ۷۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها اتفاق می‌افتد که این امر نشان دهنده خستگی بیش از حد رانندگان است.

انتهای پیام
captcha