پدر شهیدان جداری آبادی به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4208055
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷

پدر شهیدان جداری آبادی به فرزندان شهیدش پیوست

حاج محمدعلی جداری آبادی، پدر شهیدان والامقام یحیی و یعقوب جداری آبادی از شهدای دوران دفاع مقدس تبریز پس از سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

پدر شهیدان جداری آبادی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حاج محمدعلی جداری آبادی، پدر شهیدان والامقام «یحیی و یعقوب جداری آبادی» از شهدای دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست. این پدر شهیدان که علاوه بر مفتخر بودن به مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، پیر مؤذن و خادم مسجد حاج رفیع تبریز بود، روز دوشنبه سیزدهم فروردین، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی(ع) در 90 سالگی بر اثر کهولت سن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.
 
پیکر ابوالشهیدین جداری آبادی روز سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه ساعت 12:30 در وادی رحمت تبریز تشییع و در قطعۀ والدین شهدای این آرامستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز همان روز از ساعت 16 تا 18 در مسجد آیت‌الله گرگری واقع در خیابان دارایی سوم تبریز، نرسیده به میدان امام حسین(ع) منعقد می شود ضمن اینکه مراسم ترحیم، پس فردا، چهارشنبه از ساعت 21 تا 23 در همان مسجد برگزار خواهد شد.
 
یحیی جداری آبادی متولد بیست و دوم آبان 1343 تبریز بود که در بیست و چهارم اسفند سال 1363 در عملیات بدر در جزایر مجنون به فیض شهادت نائل شد. برادرش یعقوب هم که چهار سال از او کوچک تر بود، در بیست و پنجم اسفند سال 1366 در عملیات بیت المقدس در منطقۀ ماووت به شهادت رسید. مزار مطهر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

انتهای پیام
captcha