پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس
کد خبر: 4208626
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم متدین و انقلابی استان را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

روز جهانی قدس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم متدین و انقلابی استان را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

روز جهانی قدس، میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جلوه بارز حق‌طلبی برای احقاق حقوق پایمال‌شده ملت مظلوم فلسطین و مبداء بیداری و هوشیاری امت اسلامی است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال با درد و رنج مردمان بی‌دفاع غزه گره خورده است؛ ملتی که در یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، قتل عام می‌شوند و ملت‌های آزادی‌خواه جهان این حق‌کشی را نظاره نشسته‌اند.

تصاویر کشتار بی‌رحمانه و دلخراش کودکان و زنان مسلمان فلسطینی، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و این در حالی است که مجامع بین‌المللی با شعار دروغین حمایت از حقوق بشر، در برابر جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل، مهر سکوت بر لب زده و تنها به اظهار تأسف در مقابل این فاجعه انسانی بسنده می‌کنند.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر حکیم انقلاب در «دفاع از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران»، روز جهانی قدس را به نمایش خیره‌کننده آزادی‌خواهی و حق‌طلبی خویش تبدیل خواهند کرد و پیام نفرت و انزجار از رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به گوش جهانیان خواهند رساند.

اینجانب بنا به وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود در پاسخ‌گویی به ندای مردم مظلوم غزه و در حمایت از آزادی قدس شریف و مقاومت ملت مظلوم فلسطین، آحاد مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی را برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمانی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم و پیروزی کلیه حق‌طلبان جهان و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را از درگاه خداوند مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام
captcha