استکبار جهانی درصدد تسلط بر کشورهای منطقه است
کد خبر: 4208780
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

استکبار جهانی درصدد تسلط بر کشورهای منطقه است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد تسخیر منطقه و تسلط بر کشورهاست، گفت: در طول تاریخ تلاش امریکا بر این بوده تا سران کشورهای منطقه وابسته به غرب شوند و بدون اجازه ابر قدرت ها آب هم نخورند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، امروز، 17 فروردین‌ماه، در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد مردم هرگز از آرمان دفاع از فلسطین کوتاه نمی آید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد تسخیر منطقه و تسلط بر کشورهاست، گفت: در طول تاریخ تلاش آمریکا بر این بوده تا سران کشورهای منطقه وابسته به غرب شوند و بدون اجازه ابر قدرت ها آب هم نخورند.

ملکوتی، با اشاره به اینکه حکام کشورمان در زمان طاغوت با امر استکبار فعالیت می‌کردند، گفت: سرنوشت آنان باید درسی برای حکام کشورهای اسلامی باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فلسفه ایجاد رژیم صهیونیستی تسلط به منطقه است تا غرب آسیا همیشه زیر سلطه باشد، افزود: با تدبیر جمهوری اسلامی و رهبری به طور قطع کشوری به نام اسراییل روی زمین نخواهد ماند و با وحدت مسلمانان، فلسطینی ها نجات می یابند.

وی حمایت مالی و معنوی از غزه و فلسطین را ضروری دانست و گفت: اگر عقل و شرع را در نظر بگیریم باید در مقابل ظالم ایستاد و از مظلوم دفاع کرد.

ملکوتی با بیان اینکه این شیوه آموزه اصلی ادیان الهی و به خصوص اسلام است، گفت: کسانی که در این زمینه شائبه ایجاد می کنند یا ناآگاهند و یا مزدور هستند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در تمام کشورهای آزادی خواه حمایت از فلسطین در راستای عمل به حکم دیانت و شریعت است، گفت: افراد غافل باید بدانند که امروز مردم با درک بالای سیاسی برای دفاع از مردم مظلوم آمده اند.

انتهای پیام
captcha