قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208909
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی از حضور پرشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

راهپیمایی روز قدس، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی از حضور پرشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

بار دیگر جلوه‌هایی ماندگار از شکوه لبیک‌گویی اهالی خطه آذربایجان به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و بصیرت و همبستگی مردم متدین و همیشه در صحنه آذربایجان‌شرقی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس متجلی شد.

مردم هوشیار و بصیر این خطه آزادی خواه و حق طلب با حضور سرشار از شور و شعور در راهپیمایی روز جهانی قدس با بانگ رسای الله اکبر و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را فریاد زدند.

درود بر این عزم راسخ و بر قدم‌های استوار و باصلابت شما مردم انقلابی که همیشه در صحنه‌های رویارویی با دشمنان دین و انسانیت صحنه‌هایی از عزت و عظمت را خلق می‌کنید.

بی‌تردید اعلام روز قدس از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب و اهتمام رهبر فرزانه انقلاب برای شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به عنوان سیاست ثابت از سوی جمهوری اسلامی، سازوکار نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین است و این حضور باشکوه و پرافتخار شما مردم عزیز برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه‌آفرینی‌های ملت قهرمان ایران و آذربایجان خواهد بود.

اینجانبان متواضعانه و از صمیم قلب از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان که عشق و ارادت خود به مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام را در ایام شهادت آن امام همام نشان دادید و با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بصیرت و زمان‌شناسی خود را همانند گذشته ثابت کردید و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتید کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وحدت و انسجامی که امروز حول محور مقاومت و حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل در میان ملت‌های آزادی‌خواه جهان شکل گرفته است باید ادامه یابد و ان‌شاالله پیروزی نهایی و صبح قدس شریف نزدیک است.

انتهای پیام
captcha