برگزاری نخستین جشنواره «عکس خاوران» در تبریز
کد خبر: 4209976
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

برگزاری نخستین جشنواره «عکس خاوران» در تبریز

شهردار منطقه ۹ تبریز از برگزاری نخستین جشنواره عکس خاوران خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی زیبایی‌ها، پتانسیل‌های طبیعی و اقلیمی این منطقه برگزار می‌شود.

هادی بدری، شهردار منطقه 9 تبریز

هادی بدری، شهردار منطقه 9 تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،  از برگزاری اولین جشنواره عکس خاوران خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی زیبایی‌ها، پتانسیل‌های طبیعی و اقلیمی و نیز توانمندی‌های شهرسازی، عمرانی، اجرایی و فرهنگی این منطقه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به تأثیرگذاری‌های هنر عکاسی در بیان پیام‌های ویژه به مخاطب، گفت: با احاطه و آشنایی به ظرافت‌ها و تکنیک‌های هنر عکاسی در نمایش و بیان بصری و انتقال مفاهیم خاص به مخاطب، درصدد برگزاری نخستین جشنواره عکس خاوران در اردیبهشت ماه سال‌جاری هستیم.

بدری افزود: به تبع اجرایی‌شدن برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در قالب تقویم ۵۲ هفته‌ای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و نیز تعامل سازنده با نهادها و سازمان‌های مختلف و ذیربط، شهرداری منطقه۹ با دعوت از مراجع فرهنگی و هنری استان و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری شایسته و استاندارد این جشنواره معمول داشته است.

شهردار منطقه 9 تبریز، با اشاره به اینکه بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنرمندان سطح ملی و استانی مدنظر برگزارکنندگان این جشنواره است، تصریح کرد: از شهروندان و هنرمندان علاقه‌مند به هنر عکاسی دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این جشنواره، به معرفی و بیان زیبایی‌ها و توانمندی‌های خاص شهرک خاوران از جمله پتانسیل‌های طبیعی و اقلیمی و نیز قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرسازی، عمرانی، اجرایی و فرهنگی این منطقه بپردازند.

وی یادآور شد، به زودی فراخوان اطلاع‌رسانی درباره جزئیات برگزاری این جشنواره و نیز دعوت به شرکت در این رویداد هنری منتشر خواهدشد.

انتهای پیام
captcha