دشمن با شهادت سردار سلیمانی زبونی خود را نشان داد
کد خبر: 3868850
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

دشمن با شهادت سردار سلیمانی زبونی خود را نشان داد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه عاشورا، در خصوص شهادت سپهبد سردار سلیمانی بیان کرد: دشمن با شهادت ایشان، زبونی و بیچارگی خود را نشان داد.

دشمن با شهادت سردار سلیمانی زبونی خود را نشان داد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 14 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمن فکر می‌کند با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند با محور مقاومت مقابله کند، در حالی که راه و مسیر سردار سلیمانی روشن بوده و همرزمانش تداوم‌بخش آن خواهند بود.

وی ادامه داد: دشمن چون نمی‌تواند کاری از پیش ببرد دست به چنین حماقت‌هایی می‌زند غافل از اینکه این چنین جنایت‌ها حماقت و زبونی و بیچارگی‌شان را بار دیگر به اثبات رساند.

سردار خرم با اشاره به برپایی مجالس مختلف سوگواری در مساجد و هیئت‌ها، از تعطیلی بازار تبریز خبر داد و گفت: مردم آذربایجان همیشه ولایت‌مداری خود را در تاریخ نشان دادند و امروز نیز در سوگ شهادت سردار سلیمانی بازار تبریز تعطیل خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: حرکت دیگر در پی شهادت سردار سلیمانی حضور دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز بود که اعلام کردند آماده‌اند تا با فرمان رهبر فرزانه انقلاب برای انتقام‌خواهی از خون سردار به میدان نبرد اعزام شوند.

وی در پایان از برگزاری مراسم متمرکز سوگواری در تبریز خبر داد و گفت: امروز شنبه، 14 دی‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء این مجلس با حضور آحاد مختلف مردم در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha