مسلمانان مدیون مدیریت صحنه‌ رزم سردار سلیمانی هستند
کد خبر: 3870376
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰

مسلمانان مدیون مدیریت صحنه‌ رزم سردار سلیمانی هستند

گروه سیاست و اقتصاد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: اخلاص سردار سلیمانی و عملکرد ایشان در دوران دفاع مقدس زمینه‌ای نیز برای نقش آفرینی‌اش در این دوره شد، طی سال‌های گذشته رئیس جمهور اسبق آمریکا اوباما نیز سردار سلیمانی را تهدید کرده بود؛ چرا که او را عاملی برای نقش برآب کردن توطئه‌های خود می‌دیدند.

مسلمانان مدیون مدیریت صحنه‌ رزم سردار سلیمانی هستندسردار اصغرعباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: آمریکا با انجام این اقدام، مرتکب خطای بسیار بزرگ استراتژیکی شد و قطعا این موضوع نه تنها به ضرر آمریکا بلکه به ضرر استکبار جهانی خواهد شد.

وی افزود: دولتی که ادعای ضد تروریست بودن کرده و با این حال ایران را تروریست خطاب می‌کند، خود به اقدامات تروریستی دست می‌زند، امروز با این اقدام، دروغ و خوی استکباری آمریکا به طور صریح بر همگان آشکار شد، آمریکا همواره به دنبال افکار پلید خود بوده و در طول تاریخ، استعمار و غارت منابع تمامی کشورها از اهداف پلید این کشور تلقی شده است.

سردار عباسقلی‌زاده، بیان کرد: با نگاه به تاریخچه کشور آمریکا می‌توان به وضوح مشاهده کرد که تاریخ این کشور همواره مملو از جنایت، جنگ و خونریزی بوده است، جنگ‌های ویتنام، بمباران هسته‌ای هیروشیما، جنگ افغانستان و جنگ عراق هیچ کدام فراموش نشده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: آمریکا همواره ادعا می‌کند در منطقه‌ خاورمیانه به دنبال حفظ منافع خود هستم! مگر آمریکا در خاورمیانه منافعی دارد؟ این کشور استعمار می‌خواهد منابع زیر زمینی خدادادی مسلمانان را که خداوند به آن‌ها ارزانی کرده، جزو منافع خود می‌پندارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته‌ مقام معظم رهبری، نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره. آمریکا نقشی به جز استعمار و ایجاد اختلاف، تنش و اغتشاش درکشورهای خاورمیانه ندارد،آمریکا و صهیونیسم‌ها با شروع جنگ‌های 55، 33، هشت و پنج روزه می‌خواستند در منطقه آشوب ایجاد کنند ولی در همه‌ی این جنگ‌ها شکست خوردند.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان این‌که آمریکا بعد از شکست پی در پی در جنگ‌های خاورمیانه، فتنه‌ی داعش را ایجاد کرد، گفت: زمانی که داعش نیز در منطقه شکست خورد بعد از آن بحث یمن را مطرح کرده و در آن نیز شکست خوردند، طی ماه‌های اخیر نیز در عراق و لبنان دست به اغتشاشات زدند و حتی امیدوار بودند به بهانه‌ی بنزین می‌توانند در داخل کشور ما نیز آشوب ایجاد کنند.

جانشین سپاه عاشورا، افزود: اقدامات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شد جامعه‌ی اسلامی از فتنه‌ی خوارج گونه‌ی داعش نجات یابد و مردم جهان نیز این حقیقت را به خوبی می‌دانند.

وی با بیان این‌که دفع فتنه‌ داعش توسط سردار سلیمانی در منطقه، محبوبیت این سردار قهرمان را در جهان بیش از پیش گسترش داد، گفت: شهید سردارسلیمانی دارای خصوصیات اخلاقی بسیار ویژه‌ای از جمله خوش اخلاقی و خوش برخوردی بوده که در تمامی کشورهای همسایه با همه برادرانه برخورد می‌کرد و این امر، عامل محبوبیت او در بین همگان بود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که شهید سردار قاسم سلیمانی حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) را از فتنه‌ی داعش در امان نگه داشت، گفت: اگر داعش تسلط کامل بر سوریه و عراق پیدا می‌کرد و حرم مطهر اهل بیت (ع) مورد اهانت قرار می‌گرفت، ما به عنوان فردی مسلمان شرمنده‌ی اهل بیت(ع) می‌شدیم و نمی‌توانستیم سر خود را بالا نگه داریم.

وی افزود: مسلمانان مدیون اقتدار، قدرت و شجاعت و برنامه ریزی و مدیریت صحنه‌رزم سردار قاسم سلیمانی هستند، اخلاص سردار سلیمانی و عملکرد ایشان در دوران دفاع مقدس زمینه‌ای نیز برای نقش آفرینی‌اش در این دوره شد، طی سال‌های گذشته رئیس جمهور اسبق آمریکا اوباما نیز سردار سلیمانی را تهدید کرده بود؛ چرا که او را عاملی برای نقش برآب کردن توطئه‌های خود می‌دیدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهید سردار سلیمانی با خون خود، درخت تنومند اسلام را آبیاری می‌کند و باعث اتحاد بیشتر بین کشورهای اسلامی در منطقه‌‍ی خلیج فارس شده است.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان این‌که حدود 41سالی می‌شود که آمریکا، ایران را تهدید می‌کند، گفت: مردم باغیرت، شجاع و فهیم کشور ما بدون توجه به تهدیدات آمریکا در صحنه حضور دارند، قطعا آمریکا نمی‌تواند تهدیدات خود را عملی کند؛ چرا که در نتیجه آمریکا متضرر خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: تهدیدات آمریکا شعاری توخالی است و هیچ قدرت و جراتی برای حمله ندارد و مردم از تهدیدات آمریکا نگران نباشند، آمریکا این تهدیدات را انجام می‌دهد تا ما از موضع خود عقب نشینی کنیم و کوتاه بیاییم ولی نمی‌داند اگر فشنگی به سمت ایران شلیک کنند، بلافاصله تمامی پایگاه‌های آمریکا در اطراف مورد حمله قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha