نماهنگ «با همیم» در آذربایجان‌شرقی تولید شد
کد خبر: 3901648
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

نماهنگ «با همیم» در آذربایجان‌شرقی تولید شد

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از تولید و رونمایی نماهنگ «با همیم» با هدف انسجام و وحدت اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا در تبریز خبر داد.

نماهنگ «با همیم» در آذربایجان‌شرقی منتشر شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه، 7 خردادماه اظهار کرد: در راستای افزایش روحیه وحدت، انسجام و همدلی مردم در مقابله با ویروس کرونا و همچنین نمایش جلوه‌های ایثار، فداکاری و نوع دوستی ملت بزرگ ایران در رزمایش کمک مومنانه، حوزه هنری استان اقدام به تهیه و تولید نماهنگ «با همیم» کرده است.

وی افزود: در این اثر که با اجرای گروه سرود نسیم ولایت تبریز تولید شده، به بیماری کرونا با رویکرد امید آفرین و پرنشاط پرداخت شده است.

بلاغی، اظهار کرد: این سرود به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و با اجرای گروه سرود نسیم ولایت تبریز به سرپرستی ایمان حاجی زاده و به کارگردانی سید امین بهکار و به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و نمایش اتحاد و همدلی عموم مردم استان در برابر این بیماری تهیه و تولید شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که نماهنگ «با همیم» از طریق سایت رسمی حوزه هنری استان و فضای مجازی منتشر می‌شود، ادامه داد: این نماهنگ از طریق رسانه ملی نیز منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha