تربیت نسل جوان همراه با پیشرفت‌های نوین
کد خبر: 3951467
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

تربیت نسل جوان همراه با پیشرفت‌های نوین

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت تربیت نیروهای جوان رسانه‌ای در راستای منویات رهبری و گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: با توجه به پیشرفت و توسعه تکنولوژی باید نسل جوان را نیز همراه با پیشرفت‌های دنیا تربیت کنیم چرا که نسل بعدی هم از نظر توانمندی و هم خلق کیفیت محتوایی بسیار پیشرفته تر خواهند بود.

تربیت نسل جوان همراه با پیشرفت‌های به روز رسانه‌ایبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رامین نظامی‌خواه، رئیس سازمان بسیج رسانه استان، بعدازظهر روز گذشته، 13 بهمن‌ در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان اهر با محوریت «گام دوم انقلاب» راه حل رفع مشکلات و معضلات جامعه را تعامل بین دستگاه‌ها و رسانه برشمرد و گفت: دستگاه‌ها و رسانه‌ها با همکاری هم می‌توانند مسائل و مشکلات جامعه را به خوبی رفع کنند و رسانه‌ها نیز در عین پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی چشم بینایی داشته باشند.

وی با اشاره به نو پا بودن بسیج رسانه در شهرستان اهر آن را متعلق به کل اصحاب رسانه عنوان کرد و افزود: آماده هرگونه حمایت‌های معنوی و مادی از اصحاب رسانه و قلم در این شهرستان هستیم.

نظامی‌خواه هدف از تشکیل سازمان بسیج رسانه‌ای را همگرایی و هم افزایی رسانه‌های مختلف با هر سلیقه و تفکر ذکر کرد و گفت: بسیج رسانه جدا از اهالی رسانه نیست و همواره به دنبال همراهی، حمایت و حل مشکلات اهالی رسانه خواهد بود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تربیت نیروهای جوان رسانه‌ای در راستای منویات رهبری و گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: با توجه به پیشرفت و توسعه تکنولوژی باید نسل جوان را نیز همراه با پیشرفت‌ها و فناوری‌های به روز رسانه‌ای دنیا تربیت کنیم چرا که نسل بعدی هم از نظر توانمندی و هم خلق کیفیت محتوایی بسیار پیشرفته تر خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره بر ارتقای سواد رسانه‌ای در بین مردم گفت: در حال حاضر شایعه پراکنی یکی از موضوعات مهم در جامعه است که برخی از دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب با شایعه پراکنی مسائل و موضوعات بعضاً غیر واقعی یا واقعی که احتمالاً مطالبات به حق مردم بوده و با زیاده روی و یا انعکاس معکوس سعی در تشویش اذهان عمومی را دارند.

نظامی‌خواه اظهار کرد: لازمه مقابله با این گونه شایعات و مسائل که بعضاً از سیاسی به اجتماعی سوق پیدا کرده و آرام آرام از سمت مرکز و شهرهای بزرگ به سمت شهرهای متوسط و کوچک انتقال می‌یابد را ارتقا سطح سواد رسانه‌ای مردم و واکسیناسیون آنها در برابر این گونه بحران‌ها عنوان کرد.

نظامی‌خواه در پایان از اجرای پویش‌های مختلف، رویدادهای رسانه‌ای و جشنواره‌های مختلف توسط سازمان بسیج رسانه در سطح استان خبر داد و افزود: یکی از رویدادهای مهم ملی و فعلی سازمان بسیج رسانه اجرای جشنواره ابوذر است که خوشبختانه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۹ بهمن ماه جاری تمدید شده و هنرمندان رسانه‌ای با ذوق و با توان این شهرستان نیز می‌توانند در این رویداد مهم شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha