نمایش‌های جشنواره رضوی از تنوع موضوعی خوبی برخوردار هستند
کد خبر: 4142731
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
دبیر جشنواره ملی تئاتر رضوی:

نمایش‌های جشنواره رضوی از تنوع موضوعی خوبی برخوردار هستند

کوروش زارعی گفت: نمایش‌های شانزدهمین دوره جشنواره از تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری خوبی برخوردار هستند.

جشنواره رضوی، آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان، کوروش زارعی، دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، امروز، اول خردادماه، در آیین آغاز به کار این جشنواره در تئاتر شهر تبریز، اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی در تبریز برگزار می‌شود و خدا را شاکر هستیم که امام رضا(ع) به من و شما توفیق داده‌اند تا خادم الرضا(ع) باشیم و برای سیره علمی و عملی ایشان، نمایش کار کنیم و این سیره را در صحنه برای مردم به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان و راه‌یافتگان به مرحله پایانی جشنواره، جایگاه خاصی نزد امام رضا(ع) داشته‌اند که امیدواریم تمامی هنرمندان این عرصه، قدر خود را بدانند چرا که این، توفیقی است که امام رضا(ع) و خداوند منان به شما عطا کرده است تا خدمتگزار سیره نبوی و اهل بیت (ع) باشید.

زارعی افزود: نمایش‌ها از تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری  بسیار خوبی برخوردار بوده و مردم و پیشکسوتان تئاتر تبریز و آذربایجان‌شرقی قطعاً از آثار هنرمندان این جشنواره لذت خواهند برد. 

وی گفت: حضور شما مهمانان را در تبریز خوشامد می‌گویم چراکه تبریز به مهمان نوازی و هنر دوستی معروف است و به همین دلیل، سه سال است که جشنواره تئاتر رضوی در این شهر برگزار می‌شود.

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی در پایان تاکید کرد: نمایش‌ها در این دوره از تنوع موضوعی، محتوایی و ساختاری خوبی برخوردار هستند.

گفتنی است شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری کوروش زارعی و به میزبانی تبریز از 1 تا 5 خرداد ماه 1402 با اجرای 14 نمایش صحنه‌ای از 8 استان کشور از جمله آذربایجان شرقی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد و استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha