اجرای طرح «شمیم حسینی» در بقاع متبرکه آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4158106
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

اجرای طرح «شمیم حسینی» در بقاع متبرکه آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح «شمیم حسینی» در ۵۸ بقعه استان خبر داد و گفت: امامزادگان استان در اجرای این طرح در ایام محرم و صفر میزبان هیئت‌های مذهبی هستند و برنامه‌های مختلفی مانند سخنرانی، مداحی و عزاداری در جوار امامزادگان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف اذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف استان، امروز، چهارم مردادماه، در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح «شمیم حسینی» در ۵۸ بقعه استان خبر داد و گفت: در این طرح در ایام محرم و صفر امامزادگان استان میزبان هیئت‌های مذهبی است و برنامه‌های مختلفی مانند سخنرانی، مداحی و عزاداری در جوار امامزادگان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح از محل نیات واقفان نیک اندیش از هیئت‌های مذهبی فعال استان آذربایجان‌شرقی نیز حمایت می‌شود. همچنین در اجرای طرح شمیم حسینی ۸۰ نفر مبلغ اعزامی از شهر قم در امامزادگان استان مستقر شده‌اند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی برگزاری همایش شمیم حسینی با حضور مداحان و واعظان، اجرای برنامه احلی من العسل، برگزاری همایش لبیک یاحسین و همایش رهروان زینبی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در محرم و صفر برشمرد.

وی با بیان اینکه طرح شمیم حسینی از ۲۸ تیر در بقاع متبرک منتخب آذربایجان‌شرقی آغاز شده است و تا ۲۸ شهریور ادامه دارد، گفت: پایان بخش برنامه‌های این طرح، استقرار موکب امامزادگان استان در شهر سامرا برای پذیرایی از زائران حسینی در دهه آخر صفر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha